Змяненне парадку прадастаўлення дакументаў на паслугі Белтэлекам для юрыдычных асоб
З 1 сакавіка 2025 года РУП «Белтэлекам» змяняе парадак прадастаўлення дакументаў, якія пацвярджаюць аказанне авансавых паслуг.
Што зменіцца?
* Замест папяровага акта выкананых работ вы будзеце атрымліваць электронны Акт аказаных паслуг.
* Акт будзе прыходзіць на вашу электронную пошту, указаную ў дагаворы, з электронна-графічным подпісам.
Што трэба зрабіць?
* Пераканайцеся, што ваш адрас электроннай пошты дакладна паказаны ў дагаворы з РУП «Белтэлекам». Калі вы не ўпэўнены - звярніцеся ў службу продажаў па месцы заключэння дагавора.
* Паведаміце свой адрас электроннай пошты аператару, калі вы яшчэ гэтага не зрабілі.
Важна
* Новыя правілы дзейнічаюць для ўсіх, хто ўнёс перадаплату і скарыстаўся паслугай пасля афіцыйнага апублікавання дадзенай інфармацыі.
* Калі вы не згодныя са зменамі, вы можаце звярнуцца ў службу продажаў для ўрэгулявання дагаварных адносін.
* Калі вы не атрымалі штомесячны Акт аказаных паслуг, звярніцеся ў службу продажаў для ўдакладнення адрасу электроннай пошты.
Падрабязнасці можна даведацца на сайце Белтэлекам або па тэлефоне гарачай лініі.