Змяненне парадку прадастаўлення дакументаў на паслугі Белтэлекам для юрыдычных асоб | Белтелеком

Змяненне парадку прадастаўлення дакументаў на паслугі Белтэлекам для юрыдычных асоб

З 1 сакавіка 2025 года РУП «Белтэлекам» змяняе парадак прадастаўлення дакументаў, якія пацвярджаюць аказанне авансавых паслуг.

Што зменіцца?

* Замест папяровага акта выкананых работ вы будзеце атрымліваць электронны Акт аказаных паслуг.

* Акт будзе прыходзіць на вашу электронную пошту, указаную ў дагаворы, з электронна-графічным подпісам.

Што трэба зрабіць?

* Пераканайцеся, што ваш адрас электроннай пошты дакладна паказаны ў дагаворы з РУП «Белтэлекам». Калі вы не ўпэўнены - звярніцеся ў службу продажаў па месцы заключэння дагавора.

* Паведаміце свой адрас электроннай пошты аператару, калі вы яшчэ гэтага не зрабілі.

Важна

* Новыя правілы дзейнічаюць для ўсіх, хто ўнёс перадаплату і скарыстаўся паслугай пасля афіцыйнага апублікавання дадзенай інфармацыі.

* Калі вы не згодныя са зменамі, вы можаце звярнуцца ў службу продажаў для ўрэгулявання дагаварных адносін.

* Калі вы не атрымалі штомесячны Акт аказаных паслуг, звярніцеся ў службу продажаў для ўдакладнення адрасу электроннай пошты.

Падрабязнасці можна даведацца на сайце Белтэлекам або па тэлефоне гарачай лініі.

Об обеспечении безопасности сетевого трафика
Пра афармленне першасных уліковых дакументаў
Беларуская інтэграваня сэрвісна-разліковая сістэма
інфармацыйнае паведамленне
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі РБ
Вымярэнні, выпрабаванні, паверка і каліброўка