Прыгожы, абноўлены, утульны... | Белтелеком

Прыгожы, абноўлены, утульны...

Атрымаць інфармацыю аб паслугах электрасувязі, падключыць іх або аформіць куплю ад вядучай тэлекамунікацыйнай кампаніі краіны "Белтэлекам" у Смаргоні цяпер стала яшчэ камфортней.

Пасля рэканструкцыі, 24 лістапада, сэрвісны цэнтр "Белтэлекам" у Смаргоні расчыніў свае дзверы для кліентаў.

Урачыстае адкрыццё сэрвіснага цэнтра "Белтэлекам" у Смаргоні стала сапраўдным святам для работнікаў Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі, яго абанентаў і ўсіх запрошаных гасцей.

У свой» другі «дзень нараджэння Смаргонскі сэрвісны цэнтр "Белтэлекам" сустракаў выдатным сонечным лістападаўскім днём, яго новае аблічча, новы прынцып арганізацыі абслугоўвання кліентаў, новыя тэхналогіі і паслугі - такім паўстаў "імяніннік" у дзень свайго нараджэння.

На ўрачыстым адкрыцці сэрвіснага цэнтра "Белтэлекам" у Смаргоні прысутнічалі ганаровыя госці:

Канстанцін Канстанцінавіч Шульган - Міністр сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь;
Наталля Анатольеўна Аляшкевіч - памочнік Міністра сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь,
Сяргей Мікалаевіч Кудзяньчук - старшыня Смаргонскага раённага Савета дэпутатаў,
Аляксандр Іванавіч Сянчыла - намеснік дырэктар па тэхнічных пытаннях Гродзенскага філіяла "Белтэлекам";
Аляксандр Станіслававіч Нікадон - начальнік Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі Гродзенскага філіяла "Белтэлекам".

Абноўлены сэрвісны цэнтр» Белтэлекам " разбіты на 4 зоны. Першая-рэалізацыя тавару, другая – Дзіцячы куток, трэцяя – праца з фізічнымі асобамі, чацвёртая – зона абслугоўвання юрыдычных асоб.
З прывітальным словам выступілі:
Канстанцін Канстанцінавіч Шульган і Сяргей Мікалаевіч Кудзяньчук, якія выказалі словы падзякі за прыгожы і абноўлены сэрвісны цэнтр, пажадаўшы супрацоўнікам і наведвальнікам цэнтра атрымліваць задавальненне ад працы і якасныя паслугі і сэрвісы ад "Белтэлекам".

Бо менавіта тут, у сэрвісным цэнтры кампаніі, можна вырашыць пытанні па рамонце і абслугоўванні абсталявання электрасувязі, абмеркаваць фінансавыя аспекты супрацоўніцтва і непасрэдна заключыць дамову на: відэакантроль, тарыфныя планы лінейкі «ЯСНА», высакахуткасны Інтэрнэт byfly, лічбавае інтэрактыўнае Тэлебачанне ZALA, набыць тавар у растэрміноўку, а таксама на многія іншыя паслугі і сэрвісы.

Пры мадэрнізацыі сэрвіснага цэнтра былі ўлічаны не толькі ўсе сучасныя падыходы да сэрвіснага абслугоўвання, але і патрабаванні "Дзяржаўнай праграмы сацыяльнай абароны на 2021-2025 гады".

Быў выкананы якасны і ўдумлівы падыход да стварэння безбар'ернага асяроддзя для людзей з абмежаванымі магчымасцямі.

Няхай будучыня Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі будзе насычана цікавымі і перспектыўнымі праектамі, а вынікі работы прыносяць задавальненне. Дабрабыту, поспехаў, і ўпэўненасці ў заўтрашнім дні! Старт работы абноўленага і сучаснага сэрвіснага цэнтра» Белтэлекам " дадзены!

 

Об обеспечении безопасности сетевого трафика
Об оформлении первичных учетных документов
Мероприятия Года качества
Материалы по профилактике и противодействию киберпреступности
Работа в охранных зонах линий электросвязи
Портал рейтинговой оценки качества оказания услуг организациями РБ
Белорусская интегрированная сервисно-расчетная система
Информационное сообщение
Измерения, испытания, поверка и калибровка
28-й энергетический и экологический форум 2024
Год качества
Будьте внимательны на дорогах!
Конкурс логотип
Правовой форум Беларуси
Премия правительства 2021
РСМОБ
На другом берегу (2023)
Kaspersky
Портал Президента РБ
Национальный правовой интернет-портал РБ
Сайт Могилевского областного исполнительного комитета
Беларусь – энергоэффективная страна
novogodnaya_akciya