Партал рэйтынгавай ацэнкі абнавіў дызайн і пашырыў функцыянал | Белтелеком

Партал рэйтынгавай ацэнкі абнавіў дызайн і пашырыў функцыянал

Партал рэйтынгавай ацэнкі – спецыялізаваны сэрвіс для грамадзян, які дае магчымасць выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання дзяржаўнымі арганізацыямі.

Карыстачам стаў даступны абноўлены партал якасць-паслуг.бел, які атрымаў новы, сучасны дызайн і структуру.

Апроч палепшаных візуальных і тэхнічных аспектаў, прадстаўлены наступны функцыянал:

новыя спосабы рэгістрацыі на партале для карыстальнікаў. Цяпер атрымаць доступ да ацэнкі арганізацый можна не толькі пасля рэгістрацыі і аўтарызацыі па лагіне і паролі, але і праз сацыяльныя сеткі.

магчымасць атрымліваць шырэйшую аналітыку для арганізацый. Па выніках ацэнкі якасці работы карыстальнікамі, уключаючы дэталізацыю змяненняў пазіцый у рэйтынгу падпарадкаваных арганізацый і іх структурных падраздзяленняў, арганізацыі змогуць аператыўна і больш дакладна рэагаваць на змяненне меркаванняў аб рабоце і прымаць меры па павышэнні якасці абслугоўвання на розных узроўнях.

функцыя для генерацыі QR-кодаў профіляў аб'ектаў ацэнкі. Карыстальнік, які атрымаў паслугу і жадае ацаніць якасць яе прадастаўлення, з дапамогай QR-кода зможа перайсці на старонку адпаведнага дзяржаўнага органа ці арганізацыі на партале. Гэта спрашчае доступ да опцый партала

На сённяшні дзень магчымасцямі партала карыстаюцца каля 53 тысяч чалавек. У якасці аб'ектаў ацэнкі зарэгістравана больш за 13 тысяч арганізацый, выстаўлена больш за 240 тысяч адзнак.

Цяпер на партале прадстаўлены 144 аб'екты РУП «Белтэлекам».

Як знайсці арганізацыю на партале:

– з дапамогай пошукавага радка;

– у пераліку арганізацый;

– на карце – у раздзеле «Рэйтынг»;

– па сферах жыццядзейнасці і катэгорыям.

Для ацэнкі неабходна выбраць з прапанаванага пераліку паслуг і ўказаць дату яе прадастаўлення. Далей па пяцібальнай шкале запаўняецца анкета.

Крытэрыі для ацэнкі:

– прастата і зразумеласць працэсу атрымання паслугі ці ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;

– даступнасць інфармацыі аб парадку атрымання паслугі;

– выкананне ўстаноўленага тэрміну прадастаўлення паслугі;

– ветлівасць і добразычлівасць супрацоўнікаў.

Па жаданні, можна дадаць свае каментарыі аб якасці абслугоўвання.

Ацаніце нас на партале рэйтынгавай адзнакі! Нам вельмі важна Ваша меркаванне!

Об обеспечении безопасности сетевого трафика
Пра афармленне першасных уліковых дакументаў
Беларуская інтэграваня сэрвісна-разліковая сістэма
інфармацыйнае паведамленне
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі РБ
Вымярэнні, выпрабаванні, паверка і каліброўка