Змяненне парадку прадастаўлення дакументаў на паслугі Белтэлекам для юрыдычных асоб | Белтелеком

Змяненне парадку прадастаўлення дакументаў на паслугі Белтэлекам для юрыдычных асоб

З 1 сакавіка 2025 года РУП «Белтэлекам» змяняе парадак прадастаўлення дакументаў, якія пацвярджаюць аказанне авансавых паслуг.

Што зменіцца?

* Замест папяровага акта выкананых работ вы будзеце атрымліваць электронны Акт аказаных паслуг.

* Акт будзе прыходзіць на вашу электронную пошту, указаную ў дагаворы, з электронна-графічным подпісам.

Што трэба зрабіць?

* Пераканайцеся, што ваш адрас электроннай пошты дакладна паказаны ў дагаворы з РУП «Белтэлекам». Калі вы не ўпэўнены - звярніцеся ў службу продажаў па месцы заключэння дагавора.

* Паведаміце свой адрас электроннай пошты аператару, калі вы яшчэ гэтага не зрабілі.

Важна

* Новыя правілы дзейнічаюць для ўсіх, хто ўнёс перадаплату і скарыстаўся паслугай пасля афіцыйнага апублікавання дадзенай інфармацыі.

* Калі вы не згодныя са зменамі, вы можаце звярнуцца ў службу продажаў для ўрэгулявання дагаварных адносін.

* Калі вы не атрымалі штомесячны Акт аказаных паслуг, звярніцеся ў службу продажаў для ўдакладнення адрасу электроннай пошты.

Падрабязнасці можна даведацца на сайце Белтэлекам або па тэлефоне гарачай лініі.